MKB telefonie

/MKB telefonie
MKB telefonie 2018-01-05T14:02:05+00:00

MKB telefonie

Onze bedrijfstelefooncentrale is ontwikkeld voor de MKB’er die optimaal bereikbaar wil zijn, graag op zijn telefoniekosten wil besparen en faciliteiten wenst die specifiek voor zijn type organisatie zijn ontworpen.

00_visual_001b

Of u nu met een klassieke telefoon, draagbare telefoon, mobiele telefoon of PC telefoon belt, ieder gesprek wordt automatisch opgenomen en kan worden teruggeluisterd. Afspraken worden zo zorgeloos vastgelegd. Zelfs gesprekken van jaren geleden kunnen eenvoudig en snel worden teruggevonden.

00_visual_002

Standaard wordt het systeem geleverd met een softphone (pc-programma) die ook als een console of systeemtoestel werkt. U kunt er meerdere oproepen tegelijk mee afhandelen. Zo’n pc-console is een faciliteit die eigenlijk alleen bij dure centrales wordt geleverd. Bovendien biedt de console heel veel functies die anderen niet bieden. Bijvoorbeeld dat samen met de console een draagbare telefoon gebruikt kan worden zodat de receptioniste de telefoon nog kan beantwoorden als zij even van haar werkplek is. Of dat bellers in een wachtrij komen als de receptioniste even de telefoon niet kan opnemen. Er is geen opleiding nodig om met de console te werken. U kunt er direct mee aan de slag. Dat is geen loze belofte. Vele gebruikstesten in de praktijk hebben dat bewezen.

00_visual_003

Elke collega kan zien wie aanwezig is, wie telefoneert en wie niet gestoord wilt worden. Met één druk op de knop kant u uw beschikbaarheid aanpassen zodat uw collega’s kunnen zien of u de telefoon kunt beantwoorden. Met het systeem is het geen probleem als uw bedrijf vanuit meerdere vestigingen werkt. Al uw collega’s kunnen zich aansluiten op de telefooncentrale. Al zitten ze aan de andere kant van de wereld.

00_visual_004

U kunt zien voor welke organisatie wordt gebeld. Zodoende kan een receptioniste de telefoon voor meerdere organisaties opnemen. Zo kan zij opnemen uit naam van Goedhart Advocaten of met GA Notarissen.

00_visual_005

Na werktijd zijn er misschien nog mensen op kantoor. Het antwoordapparaat staat (standaard) ingeschakeld. Toch kunnen dan bijvoorbeeld eerst alle telefoons 10 seconden rinkelen. Wordt de telefoon niet opgenomen binnen die tijd, slaat het antwoordapparaat aan. Ook kunnen een groep telefoons overgaan of kunnen gedurende de dag verschillende scenario’s worden opgegeven wanneer welke telefoons moeten rinkelen.

00_visual_006

Een deurspreekstation en deuropener zijn eenvoudig op aan te sluiten op het systeem. Daardoor hoort u de bezoekersbel rinkelen via de telefoon, kunt u via de telefoon met een bezoeker communiceren en kunt u via de telefoon de bezoeker toegang tot uw kantoor verschaffen.

Neem contact op

Meer weten over onze producten en oplossingen voor uw zakelijk internet en telefonie?

Neem contact op met Telecomlijn voor een afspraak en vrijblijvend advies.
Neem contact op

Tevreden klanten