Deze webpagina geeft u informatie over de facturatie van Telecomlijn Zakelijk, een aanbieder van VoIP-diensten voor het MKB. U leest hier hoe de facturen worden opgesteld, verstuurd en betaald, en hoe u eventuele vragen of klachten kunt indienen.
Hoe wordt de factuur opgesteld? #
Maandelijks wordt in de eerste week van de maand automatisch een factuur opgesteld voor de abonnementskosten van de lopende maand alsmede het verbruik (gesprekskosten) van de afgelopen maand. Deze factuur ontvangt u digitaal per e-mail. U ontvangt de factuur in pdf-format maar ook als xml-bestand, zodat deze automatisch ingelezen kan worden in uw financiële administratiesysteem.
Hoe wordt de factuur verstuurd? #
De factuur wordt verstuurd naar het e-mailadres dat u heeft opgegeven bij uw aanmelding. U kunt dit e-mailadres wijzigen via uw persoonlijke account op onze website. U kunt ook meerdere e-mailadressen toevoegen om de factuur naar te versturen. Als u liever een papieren factuur ontvangt, kunt u dit aangeven bij onze klantenservice. Hiervoor worden wel extra kosten in rekening gebracht.
Hoe wordt de factuur betaald? #
De betaling van de factuur gebeurt via automatische incasso. Hiervoor heeft u bij uw aanmelding een machtiging afgegeven. Het bedrag wordt binnen 14 dagen na ontvangst van de factuur afgeschreven van uw bankrekening. Als u bezwaar heeft tegen een bepaald bedrag of een bepaalde post op uw factuur, kunt u dit binnen 8 dagen na ontvangst van de factuur kenbaar maken bij onze klantenservice.
Hoe kan ik vragen of klachten indienen over mijn factuur? #
Als u vragen of klachten heeft over uw factuur, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 010 200 2000 of via e-mail . Wij streven ernaar om uw vraag of klacht zo snel mogelijk te beantwoorden en op te lossen.