Opzeggen
Wij vinden het allereerst erg jammer dat u uw diensten en abonnement overweegt op te zeggen. Om de nodige verdere stappen zo vlot mogelijk te laten verlopen, staan hieronder de mogelijke oplossingen.
Stuurt u ons allereerst uw opzegging schriftelijk toe via [office@telecomlijn.nl](mailto:office@telecomlijn.nl). We horen graag wat de reden is van uw vertrek.
Niet tevreden over Telecomlijn?
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of is er een ander probleem? Jammer om dit te horen! We hebben het er graag persoonlijk met u over. Bel ons op 010 200 2000 of stuur ons uw motivatie per e-mail.
Opzegging wegens stopzetting van uw zaak?
Bel ons op 010 200 2000 of e-mail ons de datum per e-mail.
Opzegging wegens faillissement?
Stuur ons de gegevens door van uw curator via [office@telecomlijn.nl](mailto:office@telecomlijn.nl), dan nemen wij direct contact op met deze contactpersoon. Dat is dan alvast een zorg minder.
Aanvullende informatie
Bij Telecomlijn kunt u profiteren van voordelige tarieven en flexibele abonnementen voor zakelijke telefonie en internet. U kunt kiezen uit verschillende pakketten die het beste bij uw bedrijf passen. U kunt ook gebruik maken van onze handige app waarmee u altijd en overal bereikbaar bent.
Voor meer informatie over onze diensten en producten kunt u onze website bezoeken: [http://old.telecomlijn.nl/](http://old.telecomlijn.nl/). U kunt ook een offerte aanvragen of contact met ons opnemen via 010 200 2000 of [office@telecomlijn.nl](mailto:office@telecomlijn.nl). Wij helpen u graag verder!
We hopen dat u nog even bij ons blijft en dat we samen tot een goede oplossing kunnen komen. Mocht u toch besluiten om op te zeggen, dan bedanken we u voor uw vertrouwen in Telecomlijn en wensen we u veel succes in de toekomst.
Was dit artikel nuttig?
Help ons verbeteren door uw feedback te delen
0 mensen vonden dit artikel nuttig