TelecomlijnTelecomlijn
TelefoonnummersDienstenOver onsHulp
  1. Support
  2. Kennisbank
  3. Facturatie & Abonnementen
  4. Verhuizing of een extra vestiging
Terug naar Facturatie & Abonnementen

Verhuizing of een extra vestiging

Verhuizing of nieuwe vestiging? Gaat u binnenkort verhuizen of opent u een nieuwe vestiging voor uw bedrijf? Dan wilt u natuurlijk dat uw telefonie en internet zo snel en soepel mo

2 min leestijd

Verhuizing of nieuwe vestiging?

Gaat u binnenkort verhuizen of opent u een nieuwe vestiging voor uw bedrijf? Dan wilt u natuurlijk dat uw telefonie en internet zo snel en soepel mogelijk worden overgezet. Bij Telecomlijn helpen we u graag om dit te regelen. Wij zijn specialist op het gebied van IP-telefonie en zakelijke internet. Met onze diensten kunt u altijd en overal bereikbaar zijn, met een betrouwbaar netwerk en uitstekende ondersteuning.

Hoe werkt het?

Het enige wat we van u verwachten is dat u ons uiterlijk 14 dagen van tevoren contacteert per telefoon op het nummer 010 200 2000 of per e-mail via [office@telecomlijn.nl](mailto:office@telecomlijn.nl) , zodat we samen met u een aantal zaken door kunnen nemen. Denk hierbij aan:

  • •Het aantal werkplekken dat u nodig heeft op de nieuwe locatie.
  • •Het aantal toestellen dat u wilt gebruiken of bestellen.
  • •De datum en het tijdstip van de verhuizing of opening.
  • •De adresgegevens van de oude en de nieuwe locatie.
  • •De wijze waarop u wilt betalen: via factuur of automatische incasso.

Wat kost een verhuizing?

Wij brengen € 55 per uur in rekening voor de installatie en € 35 voorrijkosten in de regio (€ 55 buiten de regio) als we naar uw locatie moeten komen en het niet op afstand voor u kunnen regelen. Deze installatiekosten gelden niet wanneer u een beheercontract bij ons heeft. Als blijkt dat er extra hardware nodig is (VoIP toestellen, router, switches, bekabeling), dan zal dit eveneens gefactureerd worden.

Vragen?

Heeft u nog vragen over onze diensten of wilt u een offerte aanvragen? Neem dan gerust contact met ons op via 010 200 2000 of [office@telecomlijn.nl](mailto:office@telecomlijn.nl) . Wij staan voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden. U kunt ook onze website bezoeken voor meer informatie: [http://old.telecomlijn.nl](http://old.telecomlijn.nl). Daar vindt u ook onze kennisbank met handige tips en instructies over onder andere het regelen van automatische incasso: [Automatische Incasso Regelen (SEPA)](http://old.telecomlijn.nl/kennisbank/klanten/administratie/automatische-incasso-regelen-sepa/). Wij hopen snel van u te horen!

administratie

Was dit artikel nuttig?

Help ons verbeteren door uw feedback te delen

0 mensen vonden dit artikel nuttig

Gerelateerde artikelen

Facturen bekijken en downloaden

Leer hoe u uw facturen kunt inzien en downloaden via het klantenportaal.

3 min leestijd
factuurbetaling

Automatische incasso regelen (SEPA)

Wilt u geen administratiekosten meer betalen voor uw facturen? Wilt u altijd op tijd betalen zonder zorgen? Dan is automatische incasso bij Telecomlijn iets voor u! Wat is automati

2 min leestijd
facturatie

Uw diensten opzeggen

Opzeggen Wij vinden het allereerst erg jammer dat u uw diensten en abonnement overweegt op te zeggen. Om de nodige verdere stappen zo vlot mogelijk te laten verlopen, staan hierond

2 min leestijd
administratie
Telecomlijn

Volledige connectiviteitsinfrastructuur voor moderne bedrijven.

Producten

  • Internet
  • VoIP
  • Beveiliging

Bedrijf

  • Partners
  • Support
  • Over Ons
  • Contact

Contact

  • Ma-Vr: 08:30 - 17:30
  • office@telecomlijn.nl
  • 010 200 2000
  • Seinhuiswachter 12
  • 3034 KH Rotterdam

© 2025 Telecomlijn. Alle rechten voorbehouden.