TelecomlijnTelecomlijn
TelefoonnummersDienstenOver onsHulp
  1. Support
  2. Kennisbank
  3. Hosted PBX
  4. Univerge Blue Connect Overzicht
Terug naar Hosted PBX

Univerge Blue Connect Overzicht

Nieuw bij Connect van Univerge Blue? Snel inzicht in de basis met onderstaand overzicht. Overzicht Installatie Univerge Blue Connect maakt het u gemakkerlijker dan ooit om overal t

4 min leestijd

Nieuw bij Connect van Univerge Blue? Snel inzicht in de basis met onderstaand overzicht.

Overzicht

Installatie

Univerge Blue Connect maakt het u gemakkerlijker dan ooit om overal te werken. Download voor optimale gebruikerservaring de desktop- en mobiele applicaties of gebruik Connect in een Chrome webbrowser.

Download de Connect Desktop App of gebruik Chrome

[](https://admin.univerge.blue/voice/pbx/softphonereleases/blue/latest-win/univerge-blue-connect.exe)[](https://admin.univerge.blue/voice/pbx/softphonereleases/blue/latest-mac/univerge-blue-connect.dmg)[](https://chrome.google.com/webstore/detail/univerge-blue-connect-chr/hppenhloeecaofolbidkcnoilpndgkgh)

Scan de QR-code of download uit de [iOS](http://apps.apple.com/app/univerge-blue-connect/id1503704607)- of [Android Store](https://play.google.com/store/apps/details?id=com.necam.mobileuc)

Aanmelden

Om in te loggen op de Univerge Blue Connect mobiele app heeft u een gebruikersnaam nodig die u van ons heeft ontvangen. Volg deze stappen om in te loggen:

  • 1.Open de app en voer uw gebruikersnaam in.
  • 2.Maak nu uw eigen waachtwoord aan
  • 3.U wordt gevraagd om een verificatiecode die naar uw e-mailadres wordt gestuurd. Voer deze code in om uw identiteit te bevestigen.
  • 4.U kunt nu gebruikmaken van de functies van de Univerge Blue Connect app, zoals bellen, chatten, vergaderen en meer.
Als u problemen ondervindt bij het inloggen op de app, neem dan contact op met ons of raadpleeg de online handleiding voor meer informatie.

Team Chat

Start een chat

Realtime contact met collega’s. Kies + om een nieuw privébericht te maken. Een direct message is een chat met éénpersoon. Typ de naam of het e-mailadres van de persoon, schrijf uw bericht, en klik op het verzendt icoontje

Berichten opmaken

Berichten ordenen en opmaken met de RTF-editor.

Een nieuw kanaal maken

Een kanaal is een groepsdiscussie – dit kan bestaan uit een afdeling, een specifiek project, enz. Typ de naam van het kanaal, voeg een beschrijving toe, kies openbaar- of privé-kanaal en voeg leden toe.

Gebruik @ vermeldingen

Benader iemand in een kanaal met @ en typ dan de naam of selecteer uit de getoonde lijst. U kunt meerdere @ vermeldingen tegelijk sturen.

Emoji’s en GIF’s toevoegen om te chatten

Lol met collega’s met chat emoji’s en GIF’s. Selecteer voor emoji’s of GIF om een GIF te kiezen.

Eenvoudig bestanden delen om in realtime samen te werken met collega’s

Selecteer vanuit een 1:1-chat of kanaal om een bijlage aan uw bericht toe te voegen.

Documenten rechtstreeks slepen en neerzetten vanaf uw bureaublad naar elk bericht

Bestanden filteren

Gebruik de Bestanden-filter om bestanden die in een chat zijn gedeeld, te lokaliseren, te bekijken en te downloaden.

Videoconferentie

Vergader face-to-face in HD-Video met iedereen, waar dan ook.

Een videovergadering starten
Vanaf het tabblad Vergadering kunt u:

Selecteer “Start mijn vergadering” of neem deel aan een vergadering

Meet Mobiele App downloaden:

[](https://apps.apple.com/us/app/univerge-blue-meet/id1502380837?l=en)[](https://play.google.com/store/apps/details?id=com.necam.mobilemeetings&pli=1)

Integreer uw Outlook®- of Google®-agenda

U kunt eenvoudig vergaderingen starten en plannen, rechtstreeks vanuit uw agenda.

Telecomlijn moet dit voor u inschakelen.

Lees hier meer voor Windows Lees hier meer voor Mac

Download de CONNECT Chrome-extensie om vergaderingen te starten en te plannen vanuit uw Google-agenda en klik-om-te-bellen vanuit uw Chrome-browser.

Bestanden Delen

Betere samenwerking met veilig beveiligd openen van bestanden, beheer, opslag en delen met iedereen binnen of buiten uw organisatie.

Download de Share Desktop App op Windows of Mac

[](https://sync.myonlinedata.net/update/v1.0/installers?customization_id=UnivergeBlueShare&client_type=Sync-WindowsApp) [](https://sync.myonlinedata.net/update/v1.0/installers?customization_id=UnivergeBlueShare&client_type=Sync-MacApp)

Scan de QR-code of download uit de [iOS](https://apps.apple.com/us/app/univerge-blue-meet/id1502380837?l=en)- of [Android Store](https://play.google.com/store/apps/details?id=com.necam.mobilemeetings)

Bellen

Op twee manieren bellen, gebeld worden en gesprekken afhandelen

Softphone-modus: gebruik computerluidsprekers en microfoon in gesprekken (kan zijn Bluetooth-headset of -hoofdtelefoon)

Call Controller-modus*: gebruik hardware (bureautelefoon) voor gesprekken

Belfuncties variéren afhankelijk van de belmodus
Bellen vanuit chat

Kies om iemand te bellen vanuit een 1 :1 -chat of vanaf een contactkaart

Bellen en contacten bekijken

Interne en externe contacten bellen, snel bedrijfscontacten zoeken en bekijken en schakelen tussen vooraf gedefinieerde filters.

Mobiele App

Neem uw werk mee, waar dan ook. Bel, chat, vergader en werk samen vanaf uw mobiele toestel met de Univerge Blue Connect mobiele applicatie.

Contactsynchronisatie

Synchroniseer contacten van uw persoonlijke toestel met uw Connect desktop- en mobiele applicaties.

U heeft nu een volledig overzicht van de applicatie en functies van Univerge Blue. Als u nog meer vragen heeft dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

startergids

Was dit artikel nuttig?

Help ons verbeteren door uw feedback te delen

0 mensen vonden dit artikel nuttig

Gerelateerde artikelen

Uitgelicht

Hosted PBX: Een complete introductie

Ontdek wat Hosted PBX is en waarom het de toekomst van zakelijke telefonie is.

5 min leestijd
pbxcloud

Gebruikers toevoegen aan uw PBX

Leer hoe u nieuwe medewerkers toevoegt aan uw Hosted PBX systeem.

4 min leestijd
pbxgebruikers

Inloggen 3CX

Hoe moet ik inloggen op de 3CX-Webclient en hoe vind ik mijn QR-code om in te loggen op mijn mobiele-App? Belangrijk: Vanwege security issues mogen wij geen QR-Codes versturen. Het

2 min leestijd
startergids
Telecomlijn

Volledige connectiviteitsinfrastructuur voor moderne bedrijven.

Producten

  • Internet
  • VoIP
  • Beveiliging

Bedrijf

  • Partners
  • Support
  • Over Ons
  • Contact

Contact

  • Ma-Vr: 08:30 - 17:30
  • office@telecomlijn.nl
  • 010 200 2000
  • Seinhuiswachter 12
  • 3034 KH Rotterdam

© 2025 Telecomlijn. Alle rechten voorbehouden.