TelecomlijnTelecomlijn
TelefoonnummersDienstenOver onsHulp
  1. Support
  2. Kennisbank
  3. Probleemoplossing
  4. Algemene NEC Probleemoplossingen
Terug naar Probleemoplossing

Algemene NEC Probleemoplossingen

Indien u niet bereikbaar wilt zijn op uw IOS of ANDROID app en deze op "Niet Storen" instelt maar uw toestel nog steeds overgaat, dan staat u toegewezen tot een wachtrij. Wat moe

2 min leestijd

Indien u niet bereikbaar wilt zijn op uw IOS of ANDROID app en deze op "Niet Storen" instelt maar uw toestel nog steeds overgaat, dan staat u toegewezen tot een wachtrij.

Wat moet ik doen om uit de wachtrij te stappen,

IOS:

  • •Start uw NEC-app
  • •Klik linksboven op je foto
  • •Klik op statusbericht instellen
  • •U bevind zich nu in de overzicht "Statusbericht" van al uw wachtrijen.
  • •Hier kun je uit de wachtrijen stappen.
Android:
  • •Start uw NEC-app
  • •Klik linksboven op je foto
  • •Ga naar Agent instelling
  • •Hier kun je uit de wachtrijen stappen

troubleshooting

Was dit artikel nuttig?

Help ons verbeteren door uw feedback te delen

0 mensen vonden dit artikel nuttig

Gerelateerde artikelen

Algemene 3CX Probleemoplossingen

Algemene 3CX Probleemoplossingen 3CX is een krachtige en veelzijdige VoIP-oplossing die u in staat stelt om te communiceren met uw klanten, collega’s en partners via verschillende

3 min leestijd
3cx

Hoe u problemen kunt oplossen met uw 3CX-verbinding of -geluidskwaliteit

Problemen oplossen met uw 3CX-verbinding of -geluidskwaliteit Heeft u problemen met uw 3CX-verbinding of -geluidskwaliteit? Dan bent u op de juiste pagina. In deze tekst bespreken

2 min leestijd
3cx
Telecomlijn

Volledige connectiviteitsinfrastructuur voor moderne bedrijven.

Producten

  • Internet
  • VoIP
  • Beveiliging

Bedrijf

  • Partners
  • Support
  • Over Ons
  • Contact

Contact

  • Ma-Vr: 08:30 - 17:30
  • office@telecomlijn.nl
  • 010 200 2000
  • Seinhuiswachter 12
  • 3034 KH Rotterdam

© 2025 Telecomlijn. Alle rechten voorbehouden.